В Одессе по жалобе сепаратиста “кошмарят” телеканал, критикующий Труханова (фото)

В Одессе Нацрада по вопросам телевидения и радиовещания назначила внеплановую проверку телеканала, критикующего городского голову Геннадия Труханова.

Интересно, что проверка назначена по жалобе любителя России Владимира Шелепова.

Такие данные обнародовал одесский журналист и блогер Глеб Громов.

“Є в Одесі два телеканали, які не бояться мочити лисого сєпара: “7 канал” і “Круг”. Звичайно, у цих каналів є свої власники, які переслідують свої інтереси. І до них теж є багато питань. Проте, по суті це єдині канали в місті, які відкрито виступають в опозиції до Галантерніка і його шпани. І вони стали поперек горла міській банді. Раніше пресували “Круг”. Тепер настав час “7 каналу”. Нацрада з питань телебачення призначила позапланову перевірку, нібито через приховану рекламу компанії-спонсора”, – отметил он.

“Перевірка пройде після скарги організації «Фонд розвитку та підтримки підприємництва». А тепер найцікавіше. Керівник цієї ГО – Володимир Шелепов. На нього ж зареєстрована партія “Русскій Блок” в Одесі. Також зареєстрована організація “Єдіное Отєчєство”. Зареєстрована Шелеповим спільно з Кауровим. Президентом “Новоросії” у вигнанні. Згідно бази даних Юконтроль, ці сепарскі структури існують і до цього дня. А тепер на Шелепова оформлена ще і якась організація “учасників АТО”. Незрозуміло правда з якого боку ці “атошнікі” воювали”, – отметил он.

“А тепер тільки одне питання до СБУ і всіх причетних. Якого біса творець “русского блоку” і дружок Каурова сидить на свободі і ще має право писати якісь скарги? Трухляві гроші взагалі мізки зжерли? p.s. як бонус – стаття з сайту “єдіного отєчества”, де Шелепов, Кауров, Труханов і інші росіяни проводять акцію ” я говорю по-русскі”.  http://otechestvoua.org/main/20073/1201.htm”,
- подытожил Громов.

Share

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *